Τελευταία νέα

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Ερώτηση με Θέμα: «Καταδικάζονται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕ.Π.Α οι ανάπηροι;»

                                     
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ:  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Θέμα: «Καταδικάζονται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕ.Π.Α οι ανάπηροι;»

Κύριε Υπουργέ,

 H κατάσταση που επικρατεί στα ΚΕΠΑ (Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας) και η ταλαιπωρία που υφίστανται δεκάδες χιλιάδες άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις στο διάστημα της αναμονής για την εξέταση τους από τις υγειονομικές επιτροπές,  η οικονομική τους εξαθλίωση από την αναστολή καταβολής της σύνταξής τους έως ότου εκδοθεί η σχετική γνωμάτευση αναπηρίας τους, προκειμένου να λάβουν ή να συνεχίσουν να λαμβάνουν τις συνταξιοδοτικές παροχές, μας προκαλεί έκπληξη, αγωνία και αγανάκτηση.
Ανεξήγητες  φαίνονται οι μειώσεις ποσοστών αναπηρίας από το ΚΕ.Π.Α που στέλνουν στα τάρταρα, ανθρώπους με εγγενείς παθήσεις όπως με  σκλήρυνση κατά πλάκας, καρκινοπαθείς κ.α,  με αποτέλεσμα να έχουν υποστεί σημαντικές περικοπές σε επιδόματα που μέχρι πρότινος αποτελούσαν τη μοναδική πηγή εισοδήματός τους. Το ΚΕ.Π.Α. δημιουργήθηκε για την εξασφάλιση της ενιαίας υγειονομικής κρίσης, όσον αφορά στον καθορισμό του βαθμού αναπηρίας των ασφαλισμένων όλων των ασφαλιστικών φορέων, συμπεριλαμβανομένου του Δημοσίου, καθώς και των ανασφάλιστων.
 Οι υγειονομικές επιτροπές του ΚΕ.Π.Α. πλέον, είναι οι αρμόδιες για τον καθορισμό ποσοστού αναπηρίας, το οποίο όπως ξέρετε  χρησιμοποιείται από τους αιτούντες πολίτες είτε για χορήγηση σύνταξης είτε για χορήγηση επιδόματος παρα-τετραπληγίας ή επιδόματος απόλυτης αναπηρίας είτε για το χαρακτηρισμό τους ως ΑμεΑ καθώς και για όλες τις κοινωνικές και οικονομικές παροχές ή διευκολύνσεις, για τις οποίες απαιτείται γνωμάτευση πιστοποίησης αναπηρίας και τις οποίες δικαιούνται τα άτομα με αναπηρία.
 Εξ’ αιτίας της αναλγησίας από τον τρόπο λειτουργίας του ΚΕ.Π.Α τον οποίο βιώνουν, ( γεγονός που έχουμε ήδη  καταγγείλει με προγενέστερη Ερώτησή μας 16/11/13  για την χαώδη κατάσταση του ΚΕΠΑ Αθηνών),  συμπολίτες μας με αναπηρίες  καταγγέλλουν, ότι στους γιατρούς, μέλη των επιτροπών των ΚΕΠΑ, φαίνεται να έχουν δοθεί "προφορικές" οδηγίες, προκειμένου σε πρώτο βαθμό να μειώνουν τα ποσοστά αναπηρίας των αιτούντων, ώστε να πιάσουν τον μνημονιακό στόχο που για τις αναπηρικές συντάξεις είναι στο 10% του συνόλου των συντάξεων. Στο πλαίσιο αυτό οι πρωτοβάθμιες επιτροπές των ΚΕΠΑ δίνουν μειωμένα ποσοστά σε συνταξιούχους με υψηλά ποσοστά αναπηρίας επί χρόνια, αυτοί αναγκάζονται να προσφεύγουν σε δευτεροβάθμιες επιτροπές, όπου μετά από πολύ καιρό και ενώ έχουν πληρώσει και 46,14 ευρώ για να υποβάλουν την ένσταση συνήθως μειώνουν το ποσοστό ακόμα περισσότερο π.χ από 67% σε διαγνωσμένες νόσους το φτάνουν σε 50% και μετά την ένσταση  ίσως  και 40% αναπηρίας.



Πως μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι  άτομο  στο οποίο είχε αναγνωριστεί ποσοστό αναπηρίας 80% από το ΙΚΑ μετά από δύο μεταμοσχεύσεις μυελού, πέρασε αρχικά επιτροπή από την Πρόνοια που  όρισε το ποσοστό αυτό στο 67%, μέχρι που θεσπίστηκε ο θεσμός του ΚΕΠΑ, του οποίου η επιτροπή, εξέτασε τον ίδιο άνθρωπο μόλις πριν από 20 ημέρες και … μείωσε το ποσοστό του στο 40% ;
Το αποτέλεσμα φυσικά ήταν να καταργηθεί αυτομάτως το επίδομα που λάμβανε από την Πρόνοια κάθε δύο μήνες, ύψους 600 ευρώ και αποτελούσε το πενιχρό εισόδημά του.
Η άγρια μείωση ποσοστών και μάλιστα για παθήσεις και περιπτώσεις ανθρώπων που αδυνατούν αφενός να εργαστούν και αφετέρου κουβαλάνε για όλα τους τα χρόνια στην μετέπειτα ζωή τους τη σοβαρή πάθηση που τους οδήγησε στην πόρτα της επιτροπής του ΚΕΠΑ προκειμένου να επανεξεταστούν για να διασφαλίσουν το απαραίτητο ποσοστό αναπηρίας ώστε να δικαιούνται των επιδομάτων ΑΜΕΑ  φαίνεται ανεξήγητη, απαράδεκτη και απάνθρωπη. Τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες είναι έντονες σε αρκετές περιπτώσεις, και μάλιστα όπως υποστηρίζουν οι θιγόμενοι είναι «εξόφθαλμες» υπό την έννοια ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν παρουσιάσει βελτίωση στην υγεία τους για να μειωθεί το ποσοστό αναπηρίας τους.

Ερωτάστε:

1.Πως κρίνετε το γεγονός ότι υπάρχει διαφορά ποσοστού αναπηρίας ανάμεσα στις επιτροπές που το κρίνουν; Πως το 67% γίνεται 40%; Πιστεύετε ότι μέσα σε μικρό  χρονικό διάστημα έχει αποθεραπευτεί ο ασθενής και είναι, αν όχι απόλυτα υγιής, ικανός για εργασία; (Εκτός αν έχετε αποφασίσει να αφήσετε τους ανθρώπους με αναπηρία να πεθάνουν).

2. Μήπως πρόκειται για ένα εύσχημο τρόπο ώστε να μειώσετε τις συντάξεις ειδικά σε μία περίοδο που αυτή η σύνταξη είναι ό,τι  τους έχει απομείνει, ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν μέσα σε αυτή την κρίση, με το ποσοστό τους να κατρακυλά στο 40%;

3. Έχετε αποφασίσει  να εξοντώσετε  και να εξαφανίσετε τους ανάπηρους σε περίοδο οικονομικής κρίσης; Πως καταδικάζετε τους ανθρώπους με  σκλήρυνση κατά πλάκας, καρκινοπαθείς κ.α εγγενείς  νόσους σε μείωση ποσοστών αναπηρίας; Έχετε αναρωτηθεί πως θα ζήσουν από τη στιγμή που δεν θα συνταξιοδοτούνται λόγω του μειωμένου ποσοστού, δεν θα τους παρέχεται υγειονομική ασφάλιση και φυσικά δεν θα είναι ικανοί για εργασία;

4. Μετά  την κατασπατάληση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για μελέτες και εφαρμογή της κάρτας λειτουργικότητας ΑμεΑ, ερωτάστε ποιοι είναι οι λόγοι που δεν εφαρμόσθηκε;
 Ποιάς  Ευρωπαϊκής χώρας μοντέλο ακολουθείτε με την θέσπιση των ΚΕΠΑ;
  Αθήνα, 26-11-2013                         
Αρ. πρωτ.4240                                              
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ






    ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Ερώτηση με Θέμα : «Στα σκαριά σχέδιο κατάργησης των υπηρεσιών καθαριότητας στους δήμους; »

                                              EΡΩΤΗΣΗ

 ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
                ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
                                  
Θέμα : «Στα σκαριά σχέδιο κατάργησης των υπηρεσιών καθαριότητας στους δήμους; »

Κύριοι Υπουργοί,
Στην ερώτηση 2459 που καταθέσαμε 8-10-2013 το Υπουργείο Εσωτερικών μας απάντησε «…σας γνωρίζουμε ότι τα διαλαμβανόμενα στην Ερώτηση δεν εμπίπτουν στο σχεδιασμό του Υπουργείου Εσωτερικών. Κατά τα λοιπά, όσο αφορά στην αξιολόγηση των δομών και του προσωπικού της δημόσιας διοίκησης εν γένει, αρμόδιο να ενημερώσει την Εθνική Αντιπροσωπεία είναι το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στο οποίο κοινοποιείται το παρών με φωτοαντίγραφο της Ερώτησης.».Στη συνέχεια το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης απάντησε «…σας διευκρινίζουμε ότι τα ζητήματα που θίγονται στην εν λόγω Ερώτηση δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Καθ’ ύλην αρμόδιο να σας απαντήσει είναι το Υπουργείο Εσωτερικών.».
Μετά από αυτές λοιπόν τις απαντήσεις, σας υποβάλλουμε ξανά τα ίδια ερωτήματα και παρακαλούμε κατόπιν μεταξύ σας επικοινωνίας να αποφασίσετε για το ποιος είναι αρμόδιος να απαντήσει.
Ερωτάστε:
1.Επιβεβαιώνει το Υπουργείο σας την πρόθεση της κυβέρνησης να πλήξει τους εργαζόμενους στις υπηρεσίες καθαριότητας ; Εάν ναι, έχει έτοιμο πρόγραμμα αποκατάστασης των εργαζόμενων στην καθαριότητα των δήμων με την εφαρμογή σχεδίου ανακατανομής και όχι διαθεσιμότητας και απολύσεων;
2. Πόσο βέβαιο είναι ότι το δύσκολο κι επικίνδυνο   με τις επιβαρυντικές για την υγεία τους έργο –προσφορά στο κοινωνικό σύνολο- που με αυτοθυσία προσφέρουν, θα μπορέσουν ιδιωτικές εταιρείες να αναπληρώσουν;
3. Αγνοεί η κυβέρνηση ότι πίσω από τους αριθμούς και τις οικονομοτεχνικές συγκριτικές μελέτες κάποιων μανδαρίνων και της τρόϊκα  υπάρχουν  φτωχοί εργαζόμενοι που προσφέρουν;           
                                   
    Αθήνα   25/11/2013                                     ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
                                                                       ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
 Αρ.πρ.4181
                 
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ


Ερώτηση με Θέμα : « Άδικος και βίαιος αποκλεισμός από τις κατατακτήριες εξετάσεις »

                                              EΡΩΤΗΣΗ

                     ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
                                  
      Θέμα : « Άδικος και βίαιος αποκλεισμός από τις κατατακτήριες εξετάσεις »

Κύριε Υπουργέ,
Στην υπ’αριθ. 3384/1-11-2013 ερώτησή μας, σας ρωτάμε ξεκάθαρα για ποιο λόγο στερείτε το δικαίωμα της συμμετοχής από τους πτυχιούχους διετούς και υπερδιετούς κύκλου σπουδών στις κατατακτήριες εξετάσεις, τι θα κάνετε με εκείνους που έχουν ήδη πληρώσει φροντιστήρια για να πάρουν μέρος και για ποιο λόγο θεωρείται ακόμα η Σχολή Αστυφυλάκων δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πριν υποβάλλουμε τις ερωτήσεις, κάναμε αναφορά στο περιεχόμενο των άρθρων 57 ν.4186/2013 και 25 παρ.4 ν.4058/2012.  Όμως αντί για απάντηση στα ανωτέρω ερωτήματα που σας θέσαμε, στην υπ’αριθ. 174445/ΙΗ ΕΞ απάντησή σας αναφέρετε και εσείς το περιεχόμενο του άρθρου 57 ν.4186/2013 το οποίο μας ήταν ήδη γνωστό, χωρίς να δίνετε καμία απάντηση.
Για τους ανωτέρω λόγους σας υποβάλλουμε ξανά τα ίδια ερωτήματα και ελπίζουμε αυτή τη φορά να λάβουμε σαφείς απαντήσεις επί των θεμάτων των ερωτήσεων, οι οποίες θα συνάδουν με την σοβαρότητα του Υπουργείου σας.

 Ερωτάστε:
1.      Για ποιο λόγο στερείτε το δικαίωμα της συμμετοχής στις κατατακτήριες εξετάσεις από τους πτυχιούχους διετούς και υπερδιετούς κύκλου σπουδών και κατά συνέπεια και του δικαιώματος της επαγγελματικής εξέλιξης, μόρφωσης και κατάρτισής τους;
2.    Τι θα κάνετε με εκείνους που έχουν ήδη πληρώσει φροντιστήρια και έχουν μελετήσει για τις κατατακτήριες εξετάσεις που θα διεξαχθούν τους προσεχείς μήνες αφού τους αφήνετε «ξεκρέμαστους» με το να τροποποιείτε το νόμο ένα μήνα περίπου πριν από τις εξετάσεις; Θα τους αποζημιώσετε;
3.      Για ποιο λόγο λοιπόν θεωρείται ακόμα ως δευτεροβάθμια εκπαίδευση τη Σχολή Αστυφυλάκων έχοντας επιπτώσεις στο μισθό αλλά και σε άλλα δικαιώματα όπως αυτό των κατατακτηρίων εξετάσεων; Δεν ισχύουν οι δεσμεύσεις του συναδέλφου σας Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, πως η Σχολή Αστυφυλάκων ανήκει στην ανώτερη βαθμίδα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρέχει ισότιμη εκπαίδευση και χορηγεί ισότιμα πτυχία προς εκείνα που χορηγούνται από τα αντίστοιχου επιπέδου Εκπαιδευτικά Ιδρύματα;
Αθήνα, 25/11/2013
ΑΡ.ΠΡ. 4182      
                                                                  ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
                                                                             ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ



                                                                           ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ    

Ερώτηση με Θέμα : « Η αβίαστη μετατροπή της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας σε τζαμί »

                                              EΡΩΤΗΣΗ

                     ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
                                   ΥΠΟΥΡΓΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
                                   ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

      Θέμα : « Η αβίαστη μετατροπή της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας σε τζαμί »

Κύριοι Υπουργοί,
Στην ερώτησή μας με αριθμό πρωτοκόλλου 9772/16.4.2013 με θέμα «Μετατροπή σε τζαμί, της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας, από την τουρκική κυβέρνηση;» μας απαντήσατε με την υπ’αριθ. 21/160/ΑΣ 20395 «….Η τουρκική πολιτική μετατροπής, στη σημερινή εποχή, χριστιανικών ναών σε τεμένη ουδόλως συνάδει με τις διεθνώς παραδεδεγμένες αρχές και τις αξίες περί σεβασμού και προστασίας μνημείων ιδιαίτερης ιστορικής και πολιτιστικής σημασίας, είναι δε αποκαλυπτική μιας απολύτως παρωχημένης λογικής. Επίσης έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τις κατά καιρούς διακηρύξεις της περί σεβασμού των θρησκειών αλλά και με το πνεύμα της πρωτοβουλίας για τη «Συμμαχία των Πολιτισμών», στην οποία η Τουρκία πρωτοστατεί. Το Υπουργείο Εξωτερικών έχει θέσει το ζήτημα στην τουρκική πλευρά από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η σχετική συζήτηση στην Τουρκία και εξετάζει κάθε δυνατότητα έγερσής του και στους διεθνείς Οργανισμούς. Οίκοθεν νοείται ότι οι διπλωματικές και προξενικές μας Αρχές στην Τουρκία συνεχίζουν να παρακολουθούν στενά την υπόθεση και να μας ενημερώνουν αδιαλείπτως για την εξέλιξή της……»
Πάραυτα η δικαιοδοσία της βυζαντινής εκκλησίας, που χρονολογείται από την εποχή των Κομνηνών και λειτουργούσε από το 1951 ως μουσείο, μεταβιβάστηκε πριν λίγους μήνες με δικαστική απόφαση από το Υπουργείο Τουρισμού στη Γενική Διεύθυνση Βακουφίων, η οποία με τη σειρά της αποφάσισε την επαναλειτουργία της ως τζαμί, έπειτα από περίπου μισό αιώνα.
Η απόφαση ωστόσο των τουρκικών Αρχών για τη μετατροπή του μουσείου σε τζαμί προκάλεσε αντιδράσεις σε κύκλους προοδευτικών ακαδημαϊκών. Συγκεκριμένα, ο Ενγκίν Ακγιουρεκ, καθηγητής Βυζαντινής Τέχνης του Πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης, κατηγόρησε την κυβέρνηση Ερντογάν ότι με την απόφασή της αυτή «συνεχίζει» την Άλωση της Τραπεζούντας και δείχνει ότι δεν ανέχεται τη διαφορετικότητα. Ο ίδιος επισημαίνει ότι πρόκειται για ένα κτίσμα που είναι παγκοσμίως γνωστό και πως μαζί με τη Μονή Σουμελά αποτελούν τα δύο σημαντικότερα βυζαντινά μνημεία της περιοχής.
Για μία ακόμη φορά η Τουρκία αντιδρά ρατσιστικά και με ασέβεια, αλλοτριώνοντας τα μνημεία-σύμβολα της Χριστιανοσύνης μας και αδιαφορεί επιδεικτικά για τις διεθνείς αρχές περί σεβασμού και προστασίας μνημείων άλλων πολιτισμών, την ίδια στιγμή που η Ελλάδα χτίζει τζαμί στην Αθήνα.

Ερωτάστε κ.Υπουργοί:
1.      Τι εφαρμόσατε από αυτά που μας είχατε υποσχεθεί;
2.      Προβάλλατε αντίδραση στη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί;
3.      Γιατί αδιαφορείτε απέναντι στην τουρκική πρόκληση;



 Αθήνα 25/11/2013
Aρ.πρωτ.4180                                   
                                                                                            ΟΙ  ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ 

                 

              ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Ερώτηση με Θέμα : « Και άλλες οικονομικές επιβαρύνσεις για τους φαντάρους »

                                              EΡΩΤΗΣΗ

                     ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
                                  
      Θέμα : « Και άλλες οικονομικές επιβαρύνσεις για τους φαντάρους »

Κύριοι Υπουργοί,
Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να εισπράξει πρόσκαιρα χρήματα, ξεπουλά την περιουσία του ελληνικού δημοσίου σε ιδιώτες. Ανταλλάσει τόσο οικήματα όσο και δημόσιες υπηρεσίες για λίγα χρήματα που θα λάβει στην αρχή και στη συνέχεια χάνει πολύ περισσότερα με το να πληρώνει ενοίκια  και να χάνει έσοδα που εισέπραττε από υπηρεσίες που δεν ανήκουν πλέον στο δημόσιο.
Σειρά έχουν τώρα τα κυλικεία στα στρατόπεδα, τα γνωστά σε όλους ΚΨΜ, τα οποία θα περάσουν στην εκμετάλλευση ιδιωτών με αποτέλεσμα να ακριβύνουν τα προϊόντα για τους φαντάρους. Ήδη το ΚΨΜ στο Κέντρο Εκπαίδευσης των Νεοσύλλεκτων Θήβας δόθηκε σε ιδιωτική εταιρεία. Ο τιμοκατάλογος για τον καφέ του στρατιώτη αλλάζει. Συγκεκριμένα η τιμή του καφέ πριν την ιδιωτικοποίηση ήταν γύρω στα 30 λεπτά και τώρα ανέρχεται ανάλογα με τον καφέ από 1 έως 1,80 ευρώ! Επιπλέον το νερό έχει 35 λεπτά από 20 και το κρουασάν 1,20 από 30 λεπτά.
Συνεπώς και τα έξοδα για τους φαντάρους και για τις οικογένειες τους αυξάνονται σε μία εποχή κρίσης!
Για αυτούς τους λόγους,

Ερωτάστε κ.Υπουργέ:
1.      Γνωρίζετε τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης των ΚΨΜ;
2.  Εφόσον προχωράτε στην ιδιωτικοποίηση των ΚΨΜ, τι σκοπεύετε να κάνετε ώστε να μην επιβαρύνονται με περισσότερα έξοδα οι γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους για να υπηρετήσουν την πατρίδα; Θα βάλετε δεσμευτικό τιμοκατάλογο προϊόντων στους διαγωνισμούς ιδιωτικοποίησης των ΚΨΜ;
   
Αθήνα 25/11/2013
Aρ.πρωτ. 4183                                   
                                                                                       ΟΙ  ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
                                                                                            ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ 



                                                                                             ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Ερώτηση με Θέμα : « Είναι η Καλαμάτα παραμεθόριος περιοχή; »


                     ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ &ΠΡΟΝΟΙΑΣ
                                  
      Θέμα : « Είναι η Καλαμάτα παραμεθόριος περιοχή; »

Κύριε Υπουργέ,
Στο επίσημο site του ΟΑΕΔ αναφέρεται σε ποιους νομούς της παραμεθορίου μπορούν να εγκατασταθούν επιχειρήσεις έχοντας όφελος από το νόμο. Συγκεκριμένα όλες οι βιομηχανικές, μεταλλευτικές, κτηνοτροφικές βιομηχανικού τύπου, ξενοδοχειακές και ναυτιλιακές επιχειρήσεις επιδοτούνται με ποσοστό 12% επί του συνολικού κόστους μισθοδοσίας του προσωπικού τους, εφόσον είναι εγκατεστημένες στους νομούς Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου. Στους νομούς Καβάλας και Δράμας δύνανται να επιδοτηθούν με ποσοστό 4% επί του συνολικού κόστους μισθοδοσίας του προσωπικού των επιχειρήσεων με εξαίρεση τις επιχειρήσεις επεξεργασίας καπνού, οι οποίες επιδοτούνται με ποσοστό 12%. Τέλος με ποσοστό 1% επιδοτούνται οι ανωτέρω επιχειρήσεις στους νομούς Λέσβου, Χίου, Σάμου, Δωδεκανήσου, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Καστοριάς, Φλώρινας, Πέλλας, Κιλκίς και Σερρών. Όμως στις ανωτέρω τελευταίες επιδοτούμενες παραμεθόριες περιοχές αναφέρονται και οι επαρχίες Καλαμάτας και Μεσσήνης του νομού Μεσσηνίας.

Ερωτάστε κ. Υπουργέ:
1.      Από πότε και με ποια κριτήρια θεωρείται η Καλαμάτα παραμεθόριος περιοχή;
2.      Υπάρχει νόμος που κατοχυρώνει τον παραπάνω ισχυρισμό;Τι σκοπεύετε να κάνετε γι’ αυτό;    


Αθήνα 22/11/2013
Aρ.πρωτ.         4144               
                                                                                            ΟΙ  ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ

                 

                ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Ερώτηση με Θέμα: Ανίκανη η κυβέρνηση να αντιταχθεί στις απαιτήσεις της Άγκυρας, διαγράφει το «Ολοκαύτωμα» του Ποντιακού Ελληνισμού.

          ΕΡΩΤΗΣΗ
     ΠΡΟΣ :  -  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
                    - ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ  ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Θέμα:  Ανίκανη η κυβέρνηση να αντιταχθεί στις απαιτήσεις της Άγκυρας, διαγράφει το   
                 «Ολοκαύτωμα»  του Ποντιακού Ελληνισμού.

Κύριοι Υπουργοί
Στις 25 Μαΐου 2013, το Τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών, υπέδειξε στην Ελλάδα να μη συμπεριλάβει τη γενοκτονία των Ποντίων – γνωστή και ως Ολοκαύτωμα του Ποντιακού Ελληνισμού, αφού περί ολοκαυτώματος  πρόκειται- στις διατάξεις του νέου αντιρατσιστικού νόμου. Παράλληλα, καλεί τη Βουλή των Ελλήνων, να απορρίψει τους συνοδευόμενους χαρακτηρισμούς, επειδή «δηλητηριάζουν την Ελληνο-τουρκική φιλία».
Σύμφωνα, με το νέο αντιρατσιστικό νόμο, προβλέπονται ποινές «για όποιον δημόσια εγκωμιάζει, αρνείται κακόβουλα ή εκμηδενίζει τη σημασία εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου, όπως αυτά ορίζονται από το Καταστατικό του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου και του Διεθνούς Στρατοδικείου».
Η Γενοκτονία των Ποντίων σαφέστατα ανήκει στην παραπάνω κατηγορία και θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στις διατάξεις του νέου αντιρατσιστικού νόμου. Με τον τρόπο αυτό, θα προάσπιζε και προωθούσε ταυτόχρονα, η Ελληνική Κυβέρνηση το διαρκή αγώνα σύσσωμου του Ποντιακού Ελληνισμού γα την αποκατάσταση της ιστορικής μνήμης.  
Παρ όλα αυτά, στο όνομα της «ελληνοτουρκικής φιλίας», η ελληνική κυβέρνηση άλλη μια φορά υιοθετεί πολιτική ενδοτισμού και οπισθοχώρησης, πειθαρχώντας στις παράλογες εντολές  και στις αδιάλλακτες εθνικές θέσεις της Άγκυρας. Η οποία, χαρακτηρίζει με προκλητικότατο τρόπο ως «εχθρικές και ρατσιστικές πρωτοβουλίες», τις εκδηλώσεις για την Ημέρα μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας.



Όμως μέχρι σήμερα, η  Γενοκτονία των Ποντίων έχει αναγνωριστεί από:
·         7 πολιτείες των ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Νιου Τζέρσει,Κολούμπια,Ν.Καρολίνα,Γεωργία,Πενσυλβάνια,Κλίβελαντ,Ρόουντ Άιλαντ)
·         Την Κυπριακή Βουλή
·         Τη Διεθνή Ένωση Επιστημόνων Μελέτης της Γενοκτονίας (IAGS, International Association of Genocide Scholars)
·         Την τοπική βουλή της Νότιας Αυστραλίας
·         Το Σουηδικό Κοινοβούλιο
·         Τη Γερουσία της πολιτείας της  Νέας Νότιας Ουαλίας στην Αυστραλία
Και φυσικά η ίδια η ολομέλεια της Ελληνικής Βουλής όρισε την 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου (24 Φεβρουαρίου 1994).
Με βάση τα παραπάνω, ερωτάστε κύριοι Υπουργοί :
- Γιατί, η κυβέρνηση «κλείνει τα μάτια» στο αυτονόητο και παραλείπει να χρησιμοποιήσει ρητά και με απόλυτη σαφήνεια τον όρο «Ολοκαύτωμα του Ποντιακού Ελληνισμού», στις διατάξεις του νέου αντιρατσιστικού νομοσχεδίου, έτσι ώστε να μην παρεμποδίζεται η ποινική δίωξη και προς την Τουρκία;

Αθήνα, 22/11/2013
Αρ.πρωτ. 4139
                                                     ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

                        ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
                                                   

                                                  ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ