Τελευταία νέα

Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ Θέμα: « Αποκλεισμός της Πάρνηθας και εξυπηρέτηση των ιδιωτικών συμφερόντων του Καζίνου»

                                                            ΕΡΩΤΗΣΗ

 ΠΡΟΣ:   ΥΠΟΥΡΓΟ  ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Θέμα:      « Αποκλεισμός της Πάρνηθας και εξυπηρέτηση των ιδιωτικών συμφερόντων του Καζίνου»                
Κύριε Υπουργέ,
Μετά την κατάργηση από τον ΟΑΣΑ της λεωφορειακής Γραμμής 714 (Πλ. Βάθης-Πάρνηθα) έπαψε να υπάρχει κάθε δυνατότητα πρόσβασης στους πεζοπόρους και τους φίλους της Πάρνηθας που δεν έχουν ΙΧ ή δεν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν  για να ανέβουν στο βουνό και  λόγω του κόστους της βενζίνης.
Επιπλέον, με την κατάργηση της γραμμής 714, η συγκοινωνία με την Πάρνηθα παραδίδεται εξολοκλήρου στα επιχειρηματικά συμφέροντα του Καζίνου καθώς έχει δικά του πούλμαν με δωρεάν δρομολόγια μόνο για το Καζίνο από την Αθήνα και τον Πειραιά.
Ακόμη κι αυτή η λεωφορειακή γραμμή πάντως είχε φτιαχτεί για την εξυπηρέτηση του Καζίνου, γι’ αυτό άλλωστε και τερμάτιζε μπροστά στην είσοδό του. Ωστόσο, έχοντας και ενδιάμεσες στάσεις, όπως στα Μέλια, το Ξενία και την Αγ.Τριάδα, αποτέλεσε το κύριο μέσο πρόσβασης των φυσιολατρών επισκεπτών του Δρυμού.
Σήμερα, για όποιον επιθυμεί να συνεχίσει να επισκέπτεται την Πάρνηθα μετά την κατάργηση του 714 και δεν έχει ή δεν θέλει να χρησιμοποιήσει ΙΧ, δεν υπάρχουν επιλογές. Θα πρέπει είτε να περπατήσει για χιλιόμετρα στη λεωφόρο Πάρνηθος από το Μεσονύχι μέχρι το Μετόχι κι από εκεί να ανέβει στο βουνό με τελεφερίκ, περνώντας υποχρεωτικά μέσα από τις εγκαταστάσεις του Καζίνου είτε να περιμένει σε κάποια στάση των πούλμαν για τους πελάτες του Καζίνου παριστάνοντας τον τζογαδόρο με αρβύλες και σακίδιο.
Είναι γελοίο και τραγικό συνάμα ότι στο βουνό που είναι προστατευόμενος φυσικός Δρυμός και συλλογική κληρονομιά όλων μας, ανεβοκατεβαίνουν κι αλωνίζουν οχήματα κάθε είδους, από πούλμαν και τζιπ 4Χ4 μέχρι μηχανές εντούρο που οργώνουν τα μονοπάτια του, κι εκείνο που τελικά περισσεύει κι απαγορεύεται είναι τα δρομολόγια του δημόσιου λεωφορείου που εξυπηρετεί τους φτωχότερους από τους επισκέπτες της Πάρνηθας και τους πραγματικούς φίλους της.   

Η γραμμή που συνδέει την πόλη με το Δρυμό δεν είναι ΄΄άγονη΄΄, αλλά ακόμη κι αν ήταν δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να εγκαταλειφθεί. Ποιος αντίστοιχα, θα δεχόταν να σταματήσουν λόγω μικρής επιβατικής κίνησης τα καράβια που πηγαίνουν στα νησιά της ΄΄άγονης γραμμής΄΄, με αποτέλεσμα οι μόνοι που θα μπορούσαν να ταξιδέψουν, στον Αη-Στράτη για παράδειγμα , να είναι όσοι διαθέτουν φουσκωτά και κότερα;

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Έχετε σκοπό να αρθεί ο αποκλεισμός της Πάρνηθας για τους φυσιολάτρες επισκέπτες και να επαναλειτουργήσει άμεσα η γραμμή 714 με τέρμα όχι πλέον το Καζίνο- το οποίο εξυπηρετείται από τους ιδιοκτήτες του -αλλά μετά την Αγ.Τριάδα, να συνεχίζει για τα καταφύγια Μπάφι και Φλαμπούρι καταλήγοντας στο εκκλησάκι του Αγ.Πέτρου στην πανέμορφη περιοχή της Μόλα που αποτελεί ιδανικό τόπο αναψυχής για τις οικογένειες; 


Αθήνα         2-7-2013                                                 
 ΑΡ. ΠΡΩΤ. 12468                                            ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ  


                                                                                    ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ




                                                                                    ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου