Τελευταία νέα

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Ερώτηση με Θέμα: « Πανελλήνιες εξετάσεις »

                                                                ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ:  ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέμα:               « Πανελλήνιες εξετάσεις »
Κύριε Υπουργέ,

Επειδή η Παιδεία ταλανίζεται με τα μπρος πίσω του Υπουργείου Παιδείας και οι μαθητές έχουν γίνει πειραματόζωα, πλήθος ερωτημάτων εγείρονται για την εφαρμογή του νομοσχεδίου στις Πανελλήνιες του 2014.


Ερωτάστε:

1. Θα υπάρξει διαχωρισμός της διαδικασίας προαγωγής και απόλυσης των μαθητών από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια; Τι θα ισχύσει φέτος και ποιες οι αλλαγές για τα  επόμενα χρόνια; Ζητείται να μας καταθέσετε τις τροπολογίες για τις εισαγωγικές εξετάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
2.  Μπορείτε να μας πληροφορήσετε αν ένα Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ ανήκει σε δύο Επιστημονικά Πεδία ποιοι συντελεστές βαρύτητας θα υπολογίζονται στο σύνολο μορίων; Τι θα ισχύσει φέτος;
3. Οι μαθητές κάθε κατεύθυνσης έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν δυο Επιστημονικά πεδία. Υπάρχει περίπτωση που ξεκλειδώνει και τρίτο  Επιστημονικό πεδίο; Αν ναι ποια είναι;

4. Ισχύει ότι η αντικατάσταση μαθήματος αυξημένης βαρύτητας επιτρέπεται μόνο για όσους υποψήφιους προέρχονται από κατευθύνσεις διαφορετικές από αυτές στις οποίες ανήκουν και όχι και για αυτούς που θέλουν να αλλάξουν επιστημονικά πεδία εντός κατεύθυνσης;
5. Γιατί από το 3ο πεδίο για να πάει κάποιος στο 2ο ή το 4ο θα πρέπει να ισχύσουν οι συντελεστές στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του 2ου και του 4ου επιστημονικού πεδίου ενώ ανήκουν στην ίδια κατεύθυνση; Γιατί δεν ισχύουν τότε οι συντελεστές βαρύτητας του 3ου επιστημονικού πεδίου αφού είναι η ίδια θετική κατεύθυνση, έχουν διδαχθεί τα ίδια μαθήματα αλλά οι μαθητές του 3ου πεδίου έχουν δώσει βάρος σε Βιολογία και Χημεία. Απ’ την άλλη ποια η χρησιμότητα της επιλογής  του μαθήματος της Βιολογίας Γενικής Παιδείας αφού δεν μπορούν να αντικαταστήσουν μαθήματα Γενικής Παιδείας; Τελικά κατ’ ουσίαν οι συγκεκριμένοι μαθητές του 3ου επιστημονικού πεδίου, καλούνται να διαγωνιστούν


σε τέσσερα βασικά μαθήματα αντί για δυο όπως όλοι οι άλλοι μαθητές αυτό δεν είναι άδικο;
6.  Μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί στην τεχνολογική κατεύθυνση  για το 5ο επιστημονικό πεδίο το μάθημα αυξημένης βαρύτητας είναι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ)  και όχι τα μαθηματικά. Θεωρείτε ότι έτσι δεν ευνοείται μια μερίδα μαθητών;
7. Οι μαθητές που επιλέγουν το πεδίο των ανθρωπιστικών σχολών δεν διδάσκονται μαθηματικά με βάση το ανακοινωθέν πρόγραμμα. Άρα πως είναι δυνατόν να απαιτείται για το απολυτήριο  επίτευξη του 10 στα μαθηματικά; Μπορείτε να ξεκαθαρίσετε τι ισχύει φέτος  και τι θα ισχύσει τα επόμενα χρόνια;

8. Αληθεύει ότι η βαθμολόγηση θα γίνεται (δηλ. τα γραπτά θα διορθώνονται) από τον οικείο διδάσκοντα άρα είναι στην διακριτική του ευχέρεια να πριμοδοτήσει κάποιους μαθητές ενώ δεν έχουν γράψει καλά στις εξετάσεις. Ενώ μπορεί ένας καθηγητής για το 50% των θεμάτων να θέσει εύκολες ασκήσεις και κάποιος άλλος πιο δύσκολες άρα δημιουργούνται ανισότητες. Έχετε σκεφθεί ότι το εν λόγω σύστημα ίσως δημιουργήσει πελατειακές σχέσεις γονέων-μαθητών με τους καθηγητές με το αντάλλαγμα υψηλούς βαθμούς;



Αθήνα,   16 - 1 - 2014                                   
Αρ. πρωτ. 5504                         
                      
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

                       

                                              ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ






                                            ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου