Τελευταία νέα

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ : ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ,ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΥΠΟΔΟΜΩΝ,ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ


  ΠΡΟΣ : ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ,ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΥΠΟΔΟΜΩΝ,ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
                  ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ



Θέμα: Συνεχίζεται η στασιμότητα  των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανακοίνωση
            απολύσεων εργαζομένων από την κοινοπραξία της Α.Ε.Γ.Ε.Κ, καμία πρωτοβουλία 
            από την « ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ».



Κύριε Υπουργέ,
για απόλυση μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, περίπου 400-450 εργαζομένων, που απασχολούνται στις αρχαιολογικές ανασκαφές στους σταθμούς Βενιζέλου και Πλατείας Δημοκρατίας, ενημέρωσε με έγγραφό της, η ανάδοχος κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ.
Σύμφωνα με την κοινοπραξία, οι εν λόγω εργαζόμενοι δεν έχουν αντικείμενο, καθώς μέχρι το τέλος του μήνα θα ολοκληρωθούν οι αρχαιολογικές εργασίες στα παραπάνω εργοτάξια (για τη Βενιζέλου, έχει αποφασιστεί η μεταφορά των αρχαιοτήτων στο στρατόπεδο του Παύλου Μελά), ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επαναπρόσληψής τους με συνθήκες γαλέρας και ασφαλώς όχι με τις σημερινές τους αμοιβές
Όπως ενημερώνουν οι εργαζόμενοι στο έργο, η Βενιζέλου για να ολοκληρωθεί αρχαιολογικά μπορεί να πάει μέχρι το τέλος του χρόνου. Κάτω από τον δρόμο υπάρχουν ακόμα 3-4 μέτρα αρχαιότητες ενώ υπάρχουν ακόμη μέτωπα, όπως στο Συντριβάνι και στο αμαξοστάσιο, που δεν έχουν ολοκληρωθεί, ενώ η γενικότερη στασιμότητα των έργων ασφαλώς δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα των εργαζόμενων, ενώ το έργο θα έπρεπε να είναι σε πλήρη ανάπτυξη και να απασχολεί 3.500 εργαζομένους, σήμερα υπάρχει τεχνική έλλειψη αντικειμένου και αυτήν την στιγμή δουλεύουν 80 εργαζόμενοι σε μονή βάρδια, αντί για ανάπτυξή τους σε τρείς βάρδιες.
Σε ότι φορά τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου, ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό",  διαβεβαιώνει ότι τα κονδύλια από την πλευρά του κράτους είναι εξασφαλισμένα, αλλά δεν υπάρχουν τα λεφτά του εργολάβου!!
  
Κατόπιν των παραπάνω,
    Ερωτάστε κύριε Υπουργέ :
1)  Συμφωνεί το Υπουργείο ότι δεν πρέπει κανείς εργαζόμενος από τους 330 οικοδόμους και 120
     τεχνικούς κλπ επιστημονικό προσωπικό των έργων αρχαιολογίας δεν πρέπει να απολυθεί;

2)  Προτίθεσθε να αναζητήσετε ευθύνες για το ποιος πραγματικά φταίει για τις καθυστερήσεις στο έργο
     του Μετρό Θεσσαλονίκης;
3)  Για ποιο λόγο είναι καθηλωμένοι οι δύο «Μετροπόντικες» (ΤΒΜ) εδώ και ένα χρόνο;
4)  Βάσει ποίου χρονοδιαγράμματος θα διατεθούν νέα κονδύλια και σε ποίο ύψος ανέρχονται, ώστε να
    υπάρξουν μέτωπα εργασίας και συνέχεια του ήδη καθυστερούμενου για μεγάλο διάστημα έργου;




Ημερομηνία   26 /  02  / 2013                                                                     
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
     ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ 
                  
                  ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ