Τελευταία νέα

Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

« Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών μετατράπηκε σε οδύσσεια»

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ:  ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Θέμα:  « Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών μετατράπηκε σε οδύσσεια»
Κύριε Υπουργέ,
Αλαλούμ, ταλαιπωρία και χαμένο χρόνο φέρνουν για τους επιβάτες οι αναδιαρθρώσεις στις λεωφορειακές γραμμές που είχε αναγγείλει από το καλοκαίρι το Υπουργείο Μεταφορών. Σκοπός του ανασχεδιασμού ήταν οι λεωφορειακές γραμμές να περιοριστούν σε επιλεγμένες στάσεις στο δίκτυο του μετρό και ο επιβάτης με διαδοχικές μετεπιβιβάσεις να φτάνει στον προορισμό του με το ίδιο εισιτήριο ή τη μηνιαία κάρτα. H πρόταση αυτή αφορά περιοχές όπου υπάρχει Μετρό με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Οι αλλαγές εφαρμόστηκαν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου με την αναδιάρθρωση να ξεκινά από τα νότια προάστια με περικοπές δρομολογίων και τροποποιήσεις άλλων προκειμένου να γίνουν τροφοδοτικά προς το μετρό. Για παράδειγμα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «η Εφημερίδα των Συντακτών» στο σταθμό του μετρό στο Ελληνικό, όπου εφαρμόζεται το νέο μοντέλο για τις συγκοινωνίες, δεκάδες επιβάτες που αποβιβάζονται από το μετρό, περιμένουν στη μικρή εσοχή το λεωφορείο πάνω από ένα τέταρτο. Ανάμεσα στους επιβάτες υπάρχουν παιδιά και ηλικιωμένοι που εκτίθενται καθημερινά στις καιρικές συνθήκες και σε πιθανό κίνδυνο για ατυχήματα καθώς η αφετηρία βρίσκεται επάνω στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Τα νέα μέτρα έφεραν την κατάργηση τριών λεωφορειακών γραμμών και αλλαγές σε άλλες 25. Μεταφέρθηκαν αφετηρίες σε άλλους σταθμούς του μετρό, τροποποιήθηκαν δρομολόγια και έμειναν ακάλυπτες πολλές γειτονιές της Αργυρούπολης, της Ευρυάλης και της Γλυφάδας. Τους επόμενους μήνες αναμένεται να ανακοινωθούν και άλλες αλλαγές στις γραμμές περιμετρικά του δακτυλίου, που θα κινούνται περιμετρικά του δακτυλίου της Αθήνας και πραγματοποιώντας κυκλική πορεία, θα παρακάμπτουν το κέντρο συνδέοντας τις όμορες περιοχές με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και τις σημαντικές αρτηρίες τις πόλης. Παράλληλα θα γίνουν και άλλες αλλαγές που αφορούν απομακρυσμένες περιοχές από σταθμούς του μετρό όπως για παράδειγμα η Πετρούπολη, το Ίλιον και το Καματερό. 
Το σκηνικό συμπληρώνουν τα δεκάδες λεωφορεία που είναι παροπλισμένα για καιρό εξαιτίας της έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνικού προσωπικού καθώς και η αναζήτηση νέου χώρου που θα χρησιμοποιηθεί ως αμαξοστάσιο αφού το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό, που εξυπηρετεί το 25% των λεωφορειακών γραμμών της πρωτεύουσας είναι υπό έξωση.
Ερωτάστε:
1)Τι σκοπεύετε να κάνετε με τις λεωφορειακές γραμμές ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες; Πως θα προστατέψετε τους επιβάτες που περιμένουν στην αφετηρία στο Ελληνικό;
2)Μετά από την ταλαιπωρία των επιβατών στο Ελληνικό, σκοπεύετε να προχωρήσετε στην αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών και σε άλλες περιοχές;
3)Πώς θα επιλύσετε το πρόβλημα με τα παροπλισμένα λεωφορεία;
4)Ποιος θα είναι ο προϋπολογισμός για το νέο χώρο του αμαξοστασίου;
Αθήνα,  09 -12 - 2014                        
Αρ. πρωτ.                       
                                                                ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ


ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου